12 april 2007

Fortsatt väntan på.....

hovslagaren. Det är inte roligt när man ska vänta och vänta. Men......
Nu har jag setat och vågat trycka på massa sidor i bloggens SETTINGS och jag tror att jag löst både kommentarerna med EWA´s hjälp och tiden. Nu ska jag bara försöka publicera ett foto också efter EWA´s anvisningar. Hon är inte bara duktig att formulera sig i sitt skrivspråk, hon kan även mycket om datorns innersta väsen. Och det tackar jag för.
Har också funderat hela dagen på ett hundnamn och det är verkligen JÄTTESVÅRT att komma på nåt man kan tänka sig passa en hund.

3 kommentarer:

Ewa sa...

HÄRLIGT! Det fungerar!!! Men bara nästan om man är finurlig...
Det går inte att se bokstavskombinationen som man ska verifiera. Det har förmodligen att göra med länken från din första sida. Om du 8eller den som vill lämna kommentar) ändrar till din blogg-adress yvonnekarlberg.blogspot.com så fungerar det.

Hovslagare är ett märkligt folk, de har svårt att passa tider :-( Jag är så glad att ha hittat en som alltid är i tid och ringer om han är fem minuter sen :-)Hundnamn - vilket angenämt problem!

Hälsningar supporten :-)

Anonym sa...

Ewa, Aldrig ska man få va gla.
Kan man ändra länken så att det funkar, tror du.
Annars allt väl här. Trillinglamm har nyss sett dagens ljus. Alla pigga och hungriga och mamman har ett ljuver av en ko´s storlek. Och lika mycket mat verkade det som nu iallafall.
Yvonne

Ewa sa...

Hej igen! Ja, om du eller din webmaster ändrar länken på din förstasida så att man kommer till yvonnekarlberg.blogspot.com så fungerar det.
Jag har samma problem om man går in från min adress samewa.sidan.nu - då står den adressen kvar även när man kommer in i bloggen och något inträffar. Om man däremot går in på min sida via den riktiga adressen så fungerar det även i bloggen... Lite detektiv får man vara ;-)