17 maj 2007

Inte gick det nåt

Nog är man bra dålig på datorer. Nån bild dök då inte upp på Bloggen får väl vänta tills nån datakunnig, min son Jon eller hans flickvänn Camilla, är dom jag vänder mig till, när jag inte fattar nåt. Ewa S har också varit till stor hjälp, särskilt när det gäller Bloggen. Föresten hon är väl snart hemma eller så är hon hemma efter några veckor på dom Brittiska Öarna tillsammans med sin kära Lillehund Zeke. Välkommen hem får jag väl säga.
Nu i helgen, förutom att lära mig få in foton på den här sidan, skulle jag försöka få ut mina får på bete.
Fast vi har frost här nästan varje natt så gräset växer inte så att det knakar. Utan snarare nåt stillsammare kvidande, kanske.
Nä, nu går jag ut och gör nåt nyttigare än sitter här framför den fyrkantiga skärmen.

1 kommentar:

Anonym sa...

tusen tack yvonne för att du ställde upp i söndags. visst var det en bra tävlingsdag och dina hundar var sååå duktiga. vi ses ute i fårhagen snart
gail