19 maj 2007

Jag lyckades HURRA

Nu lyckades jag med det som jag försökt med flera gånger. Vad bra det känns. Inte har jag frågat nån heller.
Var ute och skulle göra fårhagar på förmiddagen men det började regna så förfärligt så jag gick in och fikade nu. När jag gjort det gick jag upp och satte mig vid datorn och vips så är det en bild på min Blogg.
Denna bild är från Westernridningens dag den 5 maj på Rättviks Gymnasium. Körhallen på skolan är en fantstisk skapelse. Det känns verkligen stort därinne. Väldigt gott om plats.
Och hela denna tillställning var väldigt kul att vara med på och det som jag var mest glad för var Kimmis och mitt program med vallning från hästryggen. Vi gick en trailbana med bro och öppningsbar grind, ett öppet grindhål och en fålla.
Jag var så oerhört nöjd över vårt uppträdande och Kimmis hantering av fåren så det är faktiskt svårt att beskriva hur det kändes. Men ungefär Globen Nästa. Och det är inte det sämsta att känna att nåt blir så bra.
Nu får vi se hur stor bilden blir när jag sparar det här inlägget. Iochmed att det är första bilden så kanske den blir för liten. Det visar sig. Nu tror jag det är uppehåll igen så nu slutar jag med detta.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag kan vara din "groom" när du är i globen, typ slänga täcket över ryggen på hästen på väg ut :0)
gail

Anonym sa...

Det är med stor glädje jag ser att du håller på att göra din webmaster arbetslös!
Lycka till med ditt bildskapande!
Mats G

Anonym sa...

Gail. Du får gärna vara min Groom.
Jag skulle lita till 100% på dig.
Vilket oslagbart team vi skulle vara.
Mats. Jag är övertygad om att du kommer att få mer jobb. Arbetslös ska du inte bli.
Yvonne

Ewa sa...

Ett tips om bilden - om du tycker att de blir för små när bloggen publiceras: De är ofta klickbara och då ser man dem i originalformat. Kan vara bra att skriva bredvid bilden om den blir liten.
Hälsningar från supporten ;-)